سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جمعیت ابادگران جوان استان کرمان

اوقات شرعی
دانش، زندگی و درمان است [امام علی علیه السلام]

:: ParsiBlog ::KhazoKhil ::

 
 
منوی اصلی

 RSS 
خانه
شناسنامه
پست الکترونیک
ورود به بخش مدیریت


بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 13
کل بازدیدها: 117859

 
 
درباره خودم
 
 
لوگوی وبلاگ
 
 
خبرنامه
 
 
طراح قالب

 طراح : پایون  

 
 
آرشیو

یاداشتهای گذشته
یاداشتهای گذشته 2
زمستان 1386
بهار 1386
زمستان 1385
پاییز 1385

 
 
لوگوی دوستان


 
 
وضعیت در یاهو

یــــاهـو  

 
 
مهندس مهدی چمران، عضو شاخص "ائتلاف بزرگ اصولگرایان " و سخنگوی آب
بخش خبری الف   
۲۲ آذر ۱۳۸۵
مهندس مهدی چمران، عضو شاخص "ائتلاف بزرگ اصولگرایان " و سخنگوی آبادگران  با انتشار نامه ای خطاب به مردم تهران، ضمن ابراز نگرانی از برخی "رفتارهای تبلیغاتی" به بیان دیدگاههای خود پیرامون انتخابات پرداخت.

متن کامل این نامه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف تهران
سلام علیکم

با عرض ارادت و احترام به شناخت و آگاهی خوب تمامی شهروندان عزیز، به ضرورت حوادث اخیر انتخاباتی خدمت همه شما ارادتمندانه عرضه می دارم این حقیر با تلاش و دلسوزی جمعی از همکاران خوب و با اعتماد شما مردم شریف توانستیم تحت عنوان "آبادگران ایران اسلامی" در شورای دوم شهر تهران ، خدماتی را به تمامی مردم تهران ارایه نماییم هر چند که اندک بود و شایسته شان مردم نیست که با عنایات خداوندی موجب رضایتمندی بسیاری از شهروندان تهران شد، بدان امید که موجب رضای الهی نیز باشد.

اما دغدغه امروزمان برخی رفتارهای نا متعارف انتخاباتی است، گروههایی بدون هماهنگی سعی می نمایند با ارایه لیست های مشابه و ائتلاف بزرگ اصولگرایان که با تلاش جمعی از معتمدین اصولگرا تهیه شده است این لیست را مخدوش نمایند.
 
Image 
 
متاسفانه هم اکنون فهرست های انتخاباتی توسط افراد و گروهها مشابه "ائتلاف بزرگ اصولگرایان" بویژه با تاکید روی سرلیست هایی نظیر جناب آقای دکتر شیبانی و این بنده حقیر و جناب آقای خادم موجب سردرگمی شهروندان خوب تهرانی شده است که مشتاقانه و آگاهانه این روزها از لیست این ائتلاف خرسند شده و به خوبی حمایت نمود اند لذا فهرست "ائتلاف بزرگ اصولگرایان" را فقط بدین شرح اعلام می داریم.
 
 1- دکتر عباس شیبانی 2- مهندس مهدی چمران 3- رسول خادم 4- مهند حسن بیادی5- حبیب کاشانی 6- خانم منظرخیر حبیب اللهی 7- محمود خسروی وفا 8- حجت الاسلام ناصحی 9- دکتر حمزه شکیب 10- مرتضی طلایی 11- دکتر بهمن ادیب زاده 12- دکتر محسن وفا مهر 13- خانم معصومه آباد 14- محسن سویزی 15- امیر علی امیری.
 
با عرض پوزش از تمامی عزیزان و علاقه مندان خدمت مردم عزیز تهران فهرست اسلامی این افراد که با مشورت جمعی از فرهیختگان و براساس کارشناسی و نیازهای شهر تهران گرد هم آمده اند برای انتخاب در شورای اسلامی شهر تهران معرفی می شوند.

از پروردگار سبحان، عظیم برای ملت بزرگ ایران اسلامی و همه شهروندان عزیز تهرانی سعادت و موفقیت و پیروزی مسالت می دارم


جمعیت ابادگران جوان استان کرمان(شنبه 85 آذر 25 ساعت 11:53 صبح )

دیدگاه‌های دیگران ()

 
 
لیست بدمن صنعتی
بر اساس شنیده ها گروهی از  اصلاح طلبان مخالف حضور کامران صنعتی در لیست کرمان ما هستند و از کانالهای مختلف خواستار حذف وی و جایگزینی فرد دیگری می باشند کامران صنعتی دبیر حزب همبستگی در کرمان و از فعالین ستادهای اصلاح طلبان در انتخابات گذشته بوده که در دور پیش به نفع لیست اصلاحات کناره گیری کرد

جمعیت ابادگران جوان استان کرمان(سه شنبه 85 آذر 14 ساعت 2:4 عصر )

دیدگاه‌های دیگران ()

 
 
سعی و خطا در شهر

سعی و خطا در شهر

مهندس احمد حسین زاد کشانی( کارشناس ارشد معماری): جمعیت عامل تاثیر گذار و یکی از اصلی ترین عوامل تعیین کننده زندگی اجتماعی در همه عرصه های زندگی روستایی، شهری، کشوری، قاره ای و جهانی میباشد و اصولاً معضلات کشورهایی که جزوء کشورهای جهان سوم بوده و راه توسعه را چه آغاز کرده باشند و چه نکرده باشند از همین نقطه شروع میشود.



1- کنترل زادو ولد 2- کنترل مهاجرت به شهرهای بزرگ که اگر حکومتی در این خصوص برنامه مدونی نداشته باشد ترازویی که کفه های زیادی به نام شهر دارد نا متوازن گردیده و موجب بروز جلوه های غیر واقعی زندگی شهری می گردد. و متاسفانه منزلگاهی را به نام سعی و خطا برای خود برگزیدیم که نه توان خروج از آن را داریم و نه می خواهیم که خارج شویم. که این موضوع در بحثهای آموزشی – خدماتی – اجتماعی – سیاسی و اقتصادی به خوبی مشهود است حال در کلان شهرهایی که بحث خروج از مرحله سعی و خطا سخت جلوه می نماید و میلیونها انسان که در تعاملات زندگی به تبع برنامه ریزان در کوچکترین مسائل همیشه در سعی و خطا هستند به عبارتی کلان شهری که میلیونها سعی و خطا اتفاق می افتد و یارای خروج و اخذ نتیجه در آن وجود ندارد . در شهری که تعریفی از خیابانهای بن بست و باز ندارد و باید رفت و اگر بن بست بود برگشت و راه دیگری را انتخاب کرد و چراغهایی که به شما 20 ثانیه فرصت عبور میدهد و وقتی سعی در رفتن می نمایی می بینی 12 ثانیه را حذف کرده که اگر وسط چهار راه باشی میشوی خطا کار و یا اینکه از مدت عبور شما 2 ثانیه مانده باشد شما 40 ثانیه فرصت عبور داشته و بجای ترمز باید با افزایش سرعت حرکت کنید! اینجاست که حتی سعی و خطا هم براساس تعریف سلیقه ای انجام میشود و همین است که هر جا پلیس راهنمایی باشد ترافیک هم بیشتر است چرا که سلیقه ای عمل می شود و معلوم است که موارد ترافیک لاینحل باقی می ماند. آیا کسی هست که در این کلان شهر جوابگوی حقوق پنهان از دست رفته مردم باشد؟ یا باید مردم خودشان به همشهری خودشان جواب داده و افراد تصمیم گیر فارغ از جوابگوئی اگر ماشین با پلاک زوج در روزهای فرد از جلوی پلیس خسته ای که تمام نیروی خود را بکار برده و باز هم سرگرم جلوگیری از تردد غیر قانونی است عبور کند و باعث ضایع شدن حق دیگران شود چه کسی جوابگواست حال شما ببینید در این شهر که شهری خارج از استاندارهای شهری و با معضلات موجود درزمینه های دسترسی ترافیک، خدمات شهری، ساخت و ساز، معماری، تولید خودرو، افزایش جمعیت و ... و نیز ضایع شدن حقوق مردم بصورت علنی و یا غیر علنی به شکلی که همه چیز طبیعی و قانونی جلوه می نماید. و مهمترین اصل اعتقادی ما را که نهی از منکر است کم رنگ کرده و خدای ناکرده زیر سوال میبرد بنظر اینجانب ما باید در هرموضوعی از مرحله سعی و خطا به سرعت خارج شده و در پی کسب نتیجه ای در جهت عمل باشیم 30 سال پس از انقلاب هنوز معضلات شهری از جمله ترافیک تهران حل نشده است و بلکه بسیار پیچیده تر نیزشده است (ما از طلا گشتن پشیمان گشته ایم – لطف فرموده ما را مس کنید) البته با همکاری و هم فکری د رهر موضوعی با رعایت شرط انصاف و اعتماد متقابل میتوان راه کارهای مناسبی یافت که یکی از منابع قابل اعتماد کمیته های تخصصی جمعیت می باشد که افرادی با پتانسیل و اخلاص بسیار زیاد بدون چشم داشتی ضمن اعلام همکاری و توانمندی در انتظار اعلام نیاز بوده تا ان شاء ا... بتوان از این گذر به خوبی و با ارائه خدمات شهری به مردم فهیم و صبور ایران اسلامی عبور کرده و دیگر شاهد بروز این معضلات و آسیب شهری نباشیم .




جمعیت ابادگران جوان استان کرمان(شنبه 85 آذر 11 ساعت 12:20 عصر )

دیدگاه‌های دیگران ()

 
 
حمایت کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران از آبادگران جوان

نشست مشترک هیات مدیره و اعضای کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران با مسئولان ستاد انتخابات جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آبادگران جوان در این نشست صمیمانه که با حضور دکتر تیزمغز در ستاد انتخابات جمعیت برگزار شد هیات مدیره و اعضای کانون شوراهای اسلامی کار استان تهران ضمن اعلام حمایت از آبادگران جوان به تشریح چالش ها و دغدغه های جامعه کارگری پرداختند. بنابر این گزارش ناصر برهانی رئیس هیات مدیره کانون تاکید کرد: ما تاکنون استقلال خود را حفظ و از کسانی که به رفع مشکلات و حل مسایل مبتلا به جامعه کارگری پرداخته اند حمایت کرده ایم.



وی با اشاره به حضور گسترده کارگران در تمامی انتخابات و ادای تکلیف شرعی و ملی افزود: کارگران همیشه در حفظ مقدم انقلاب حضور داشته اند اما متاسفانه کمترین بهره را از دستاوردها به دست آورده اند.

برهانی تصریح کرد: کارگران در انتخابات نهم ریاست جمهوری نیز در نبرد فقر و غنا از دکتر احمدی نژاد حمایت کردند که نشان دهنده هوشمندی این قشر شریف است.

این گزارش حاکی است، داود قادری نایب رئیس کانون و نماینده کارگران در شورای عالی کار نیز در سخنانی با اشاره به اینکه جامعه بزرگ کارگری بیشترین رای را در صندوق ها و کمترین سهم را در ارکان تصمیم گیری کشور دارند گفت: کارگران امروز کسانی را که وعده دادند اما عمل نکردند به خوبی می شناسند و با بینش جدیدی درعرصه حضور خواهند داشت.

بنابراین گزارش در ادامه نشست محمدحسین شاه ویسی، رییس ستاد انتخابات آبادگران جوان، دکتر محمدطه عبدخدایی عضو شورای مرکزی و نامزد جمعیت در انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی و مهندس حسین محمدیان، عضو شورای مرکزی و کاندیدای آبادگران جوان در انتخابات شورای اسلامی شهر کرج به بیان دیدگاههای خود پرداختند



جمعیت ابادگران جوان استان کرمان(شنبه 85 آذر 11 ساعت 11:45 صبح )

دیدگاه‌های دیگران ()

 
 
نظارت پذیرى و پاسخگویى حاکمان تضمین کنندهء سلامت و استحکام حاکمیت خواهد بود. بر همین اساس در نظام جمهورى اسلامى نظارت در دو بُعد درونى و بیرونى مورد توجه جدّى است و نظارت قانونى خبرگان ملت یکى از راهکارهاى مؤثر نظارت بیرونى است . مفروض مقاله این است که قدرتِ نظارت نشده موجبات فساد حاکم و جامعه را فراهم مى کند, نظارت هاى درونى لازم , ولى کفایت نمى کند لذا نظارت نهادینه شدهء بیرونى بر حاکم و حکومت لازم است . نویسنده پس از بحث از مبانى نظرى مسأله , موضوعات : قدرت و مسؤولیت , تأسیس نهاد خبرگان , هیأت تحقیق مجلس خبرگان , شرایط عضویت در هیأت تحقیق و وظایف هیأت تحقیق , را مورد بررسى قرار داده است . نویسنده در ادامه , جریان پیشنهاد اصل نظارت خبرگان بر «حسن انجام وظایف رهبرى» در شوراى بازنگرى قانون اساسى و نظرات مخالف و موافق

جمعیت ابادگران جوان استان کرمان(شنبه 85 آذر 11 ساعت 11:45 صبح )

دیدگاه‌های دیگران ()

 
 
ابر قدرتها از نهضت و تفکر حسینی می ترسند نه از انرژی هسته ای
بیادی در جمع آذربایجانی های مقیم مرکز:

ابر قدرتها از نهضت و تفکر حسینی می ترسند نه از انرژی هسته ای

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حصر اقتصادی ابر قدرتها برعلیه ایران با رهبری مدبرانه و بر اساس نهضت حسینی باعث شد تهدیدها به فرصتی برای خود کفایی ایران در عرصه علمی فرهنگی سیاسی و اقتصادی تبدیل شود.



به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی حسن بیادی  شب گذشته در جمع آذربایجانی های مقیم مرکز با بیان این مطلب، افزود: دشمن با اعمال حصر اقتصادی قصد تضعیف ایران را داشت اما همین موضوع در کنار توجه به فرهنگ حسینی باعث کسب موفقیت های بزرگ وافتخحار آفرینی به دست توانمند جوانان ایرانی شد. 

وی با اشاره به تعریف و تشریح حصر اقتصادی افزود: پروژه های بزرگ عمرانی _ اقتصادی که با هزینه های بسیار سنگین و با دستان پر توان فرزندان این مرز وبوم انجام شد بسیاری از مشکلات اقتصادی معیشتی جامعه را حل کرد. 

بیادی با اعلام این مطلب که حصر اقتصادی علیه ایران در سالهای اخیر به نسبت سالهای گذشته افزایش پیدا کرده است، افزود: آمریکا در دو سال اخیر حلقه حصر اقتصادی را تنگ تر از گذشته کرده ولی همین فشار ها باعث شد تا جوانان ایرانی به موفقیتهای بزرگ هسته ای دست پیدا کنند. 

وی در ادامه دلیل اجرای طرح آمریکایی _ صهیونیستی خاورمیانه بزرگ و حمله آمریکا به عراق و افغانستان را به خاطر وجود 70 درصد منابع نفتی جهان در این منطقه دانست. 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران فرهنگ حسینی را تنها راه پیشبرد انقلاب دانست و گفت: ترس ابر قدرتها از انرژی هسته ای ایران نیست بلکه آنها از فرهنگ حسینی نهفته در نهضت امام خمینی(ره) هراس دارند و همین فرهنگ غنی باعث شده که ابهت ابر قدرتی چون آمریکا توسط جوانان ایرانی شکسته شود. 

وی نهضت حسینی را عامل ذلت ناپذیری ملت ایران دانست و عنوان داشت: علت قیام امام حسین (ع) این بود که در مقابل ظلم بایستد که این منجر به زنده ماندن دین رسول الله(ص) شد و فرهنگی که از نهضت امام حسین در ایران قوت گرفت در هیچ کجا یافت نمی شود. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران شور حسینی موجود در میان آذری زبان ها را مثال زدنی دانست وافزود: وجه اشتراک موجود در میان مسلمانان  که باعث ایستادگی در برابر ظلم و ستم می شود امام حسین (ع) است. 

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان  ایران اسلامی در ادامه به تشریح اوضاع منطقه و پیروزی های پی درپی حزب الله لبنان پرداخت و تصریح کرد: تاثیر انقلاب مردم ایران بر مردم منطقه به حدی بود که جوانانی در لبنان با تاثیر پذیری از نهضت امام خمینی(ره) و بهره گیری از اندیشه های مقام معظم رهبری به تنهایی و با شعار لبیک یا حسین 33 روز در برابر لشکر تا بن دندان مسلح اسرائیل ایستادگی می کند و این در حالی است که ارتش کشورهای عربی در سالهای دور بیش از 6 روز در برابر این ارتش دوام نیاورند. 

در ادامه این برنامه دکتر میانه جی به نمایندگی از آذربایجانی های مقیم تهران از تلاشهای دوره دوم شورای اسلامی شهر تهران در احیای مدیریت شهری و توجه ویژه به حوزه های فرهنگی و اجتماعی در جهت ایجاد فضای مناسب فرهنگی_مذهبی و فراهم نمودن امنیت روانی برای اقشار مختلف جامعه تشکر کرد

 



جمعیت ابادگران جوان استان کرمان(شنبه 85 آذر 11 ساعت 11:45 صبح )

دیدگاه‌های دیگران ()

 

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
آبادگران جوان از لیست جبهه متحد اصولگرایان حمایت می کند
[عناوین آرشیوشده]
 
Copyright © 2006-KhazoKhil.Com All Right Reserved