سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جمعیت ابادگران جوان استان کرمان

اوقات شرعی
اساس حکمت ترس از خداونداست . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

:: ParsiBlog ::KhazoKhil ::

 
 
منوی اصلی

 RSS 
خانه
شناسنامه
پست الکترونیک
ورود به بخش مدیریت


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 8
کل بازدیدها: 118055

 
 
درباره خودم
 
 
لوگوی وبلاگ
 
 
خبرنامه
 
 
طراح قالب

 طراح : پایون  

 
 
آرشیو

یاداشتهای گذشته
یاداشتهای گذشته 2
زمستان 1386
بهار 1386
زمستان 1385
پاییز 1385

 
 
لوگوی دوستان


 
 
وضعیت در یاهو

یــــاهـو  

 
 
ابر قدرتها از نهضت و تفکر حسینی می ترسند نه از انرژی هسته ای
بیادی در جمع آذربایجانی های مقیم مرکز:

ابر قدرتها از نهضت و تفکر حسینی می ترسند نه از انرژی هسته ای

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حصر اقتصادی ابر قدرتها برعلیه ایران با رهبری مدبرانه و بر اساس نهضت حسینی باعث شد تهدیدها به فرصتی برای خود کفایی ایران در عرصه علمی فرهنگی سیاسی و اقتصادی تبدیل شود.



به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی حسن بیادی  شب گذشته در جمع آذربایجانی های مقیم مرکز با بیان این مطلب، افزود: دشمن با اعمال حصر اقتصادی قصد تضعیف ایران را داشت اما همین موضوع در کنار توجه به فرهنگ حسینی باعث کسب موفقیت های بزرگ وافتخحار آفرینی به دست توانمند جوانان ایرانی شد. 

وی با اشاره به تعریف و تشریح حصر اقتصادی افزود: پروژه های بزرگ عمرانی _ اقتصادی که با هزینه های بسیار سنگین و با دستان پر توان فرزندان این مرز وبوم انجام شد بسیاری از مشکلات اقتصادی معیشتی جامعه را حل کرد. 

بیادی با اعلام این مطلب که حصر اقتصادی علیه ایران در سالهای اخیر به نسبت سالهای گذشته افزایش پیدا کرده است، افزود: آمریکا در دو سال اخیر حلقه حصر اقتصادی را تنگ تر از گذشته کرده ولی همین فشار ها باعث شد تا جوانان ایرانی به موفقیتهای بزرگ هسته ای دست پیدا کنند. 

وی در ادامه دلیل اجرای طرح آمریکایی _ صهیونیستی خاورمیانه بزرگ و حمله آمریکا به عراق و افغانستان را به خاطر وجود 70 درصد منابع نفتی جهان در این منطقه دانست. 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران فرهنگ حسینی را تنها راه پیشبرد انقلاب دانست و گفت: ترس ابر قدرتها از انرژی هسته ای ایران نیست بلکه آنها از فرهنگ حسینی نهفته در نهضت امام خمینی(ره) هراس دارند و همین فرهنگ غنی باعث شده که ابهت ابر قدرتی چون آمریکا توسط جوانان ایرانی شکسته شود. 

وی نهضت حسینی را عامل ذلت ناپذیری ملت ایران دانست و عنوان داشت: علت قیام امام حسین (ع) این بود که در مقابل ظلم بایستد که این منجر به زنده ماندن دین رسول الله(ص) شد و فرهنگی که از نهضت امام حسین در ایران قوت گرفت در هیچ کجا یافت نمی شود. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران شور حسینی موجود در میان آذری زبان ها را مثال زدنی دانست وافزود: وجه اشتراک موجود در میان مسلمانان  که باعث ایستادگی در برابر ظلم و ستم می شود امام حسین (ع) است. 

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان  ایران اسلامی در ادامه به تشریح اوضاع منطقه و پیروزی های پی درپی حزب الله لبنان پرداخت و تصریح کرد: تاثیر انقلاب مردم ایران بر مردم منطقه به حدی بود که جوانانی در لبنان با تاثیر پذیری از نهضت امام خمینی(ره) و بهره گیری از اندیشه های مقام معظم رهبری به تنهایی و با شعار لبیک یا حسین 33 روز در برابر لشکر تا بن دندان مسلح اسرائیل ایستادگی می کند و این در حالی است که ارتش کشورهای عربی در سالهای دور بیش از 6 روز در برابر این ارتش دوام نیاورند. 

در ادامه این برنامه دکتر میانه جی به نمایندگی از آذربایجانی های مقیم تهران از تلاشهای دوره دوم شورای اسلامی شهر تهران در احیای مدیریت شهری و توجه ویژه به حوزه های فرهنگی و اجتماعی در جهت ایجاد فضای مناسب فرهنگی_مذهبی و فراهم نمودن امنیت روانی برای اقشار مختلف جامعه تشکر کرد

 



جمعیت ابادگران جوان استان کرمان(شنبه 85 آذر 11 ساعت 11:45 صبح )

دیدگاه‌های دیگران ()

 

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
آبادگران جوان از لیست جبهه متحد اصولگرایان حمایت می کند
[عناوین آرشیوشده]
 
Copyright © 2006-KhazoKhil.Com All Right Reserved