سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جمعیت ابادگران جوان استان کرمان

اوقات شرعی
بهترینِ برادران، کسی است که دوستی اش در راه خدا باشد . [امام علی علیه السلام]

:: ParsiBlog ::KhazoKhil ::

 
 
منوی اصلی

 RSS 
خانه
شناسنامه
پست الکترونیک
ورود به بخش مدیریت


بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 13
کل بازدیدها: 117854

 
 
درباره خودم
 
 
لوگوی وبلاگ
 
 
خبرنامه
 
 
طراح قالب

 طراح : پایون  

 
 
آرشیو

یاداشتهای گذشته
یاداشتهای گذشته 2
زمستان 1386
بهار 1386
زمستان 1385
پاییز 1385

 
 
لوگوی دوستان


 
 
وضعیت در یاهو

یــــاهـو  

 
 
محسن انجم شعاع دبیر آبادگران جوان ترکیب راه یافته به شورای شهرکر

محسن انجم شعاع دبیر آبادگران جوان ترکیب راه یافته به شورای شهرکرمان را در مجموع مثبت ارزیابی کرد و اعلام داشت هرچند اکثریت شورا ازآن اصلاح طلبان است اما حضور افرادی چون مهاجری سیف الهی و ایرانمنش که از خانواده ایثارگران هستند و  سوابق روشنی دارند به وزن شورا کمک خواهد کرد وی پیش بینی کرد اعضای شورای سوم با تعامل سازنده بتوانند به موفقیتهای ارزشمندی دست پیدا کنند وی اکثریت اعضای شورای سوم را دارای سوابق موفق مدیریتی خاصتا در حوزه مسائل شهری دانست و افزود شورای منتخب مردم شورای همه کرمانیان است و تمامی گروه ها و احزاب باید به آن کمک کنند.



جمعیت ابادگران جوان استان کرمان(چهارشنبه 85 آذر 29 ساعت 1:8 عصر )

دیدگاه‌های دیگران ()

 
 
شکست تفکری که در پی مصادره رئیس جمهور بود نشانه کاهش محبوبیت احم

شکست تفکری که در پی مصادره رئیس جمهور بود نشانه کاهش محبوبیت احمدی نژاد نیست / اصولگرایان حامی واقعی دولت هستند
حسن غفوری فرد گفت: در انتخابات 24 آذر تفکری که می‌خواست احمدی نژاد را به نفع خود مصادره کند، شکست خورد و این قطعا نشانه کاهش محبوبیت رئیس جمهور نیست.

حسن غفوری فرد کاندیدای منتخب مردم تهران در انتخابات میاندوره ای مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه همه گروههای اصولگرا خود را حامی رئیس جمهور می دانند، اظهار داشت: شکست لیست موسوم به حامیان دولت نشانه کاهش محبوبیت احمدی نژاد نیست، بلکه نتیجه شکست تفکر همان گروه است که می خواستند احمدی نژاد را به نفع خودشان مصادره کنند.

عضو ارشد جبهه پیروان خط امام و رهبری حضور مردم در پاین صندوق های رای را بی نظیر خواند و گفت: انتخابات اخیر و درصد مشارکت مردم نشانه قدرت و اقتدار نظام و واهی بودن خیالات دشمنان نظام است.

منتخب مردم تهران در انتخابات میاندوره ای مجلس هفتم، با اشاره به اینکه لیست هیچکدام از احزاب بطور قاطع در شوراها پیروز نشده است، گفت: شورای شهر آینده تهران شورایی ترکیبی و متشکل از سلیقه های تمام احزاب سیاسی است.

غفوری فرد مجلس خبرگان آتی را با توجه به پیروزی قاطع لیست جامعتین، مجلس خبرگانی متقدر پیش بینی کرد



جمعیت ابادگران جوان استان کرمان(چهارشنبه 85 آذر 29 ساعت 12:45 عصر )

دیدگاه‌های دیگران ()

 
 
شورای شهر جای حاکم کردن تفکرات سیاسی نیست

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شورای شهر آینده تهران شورای چند ترکیبی خواهد بود ، گفت: شورای شهر جای حاکم کردن تفکرات سیاسی نیست و این نهاد به کارهای کارشناسی و تخصصی شهر می پردازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آبادگران جوان، مهندس مهدی چمران در حاشیه جلسه شورای شهر تهران ، در جمع خبرنگاران در خصوص امکان وجود اختلاف در شورای آینده که شورایی چند ترکیبی است گفت: هر شورایی که بخواهد بر اساس تفکرات جناحی و سیاسی عمل کند دچار مشکل خواهد شد از آنجا که شورای شهر تهران فعالیتی تخصصی و کارشناسی دارد امکان ایجاد اختلاف در این شورا اندک است.

وی تصریح کرد: کار شورا تصمیم گیری در خصوص احداث پل و خیابان در تهران است و این یک کار تخصصی است و جای حاکم کردن تفکرات سیاسی نیست.

چمران در پاسخ به سئوال خبرنگاری در مورد احتمال تخلف در انتخابات و اینکه برخی از گروه ها از تخلف در انتخابات خبر داده اند گفت: هر فردی که ادعای تخلف در انتخابات را دارد باید دلایل خود را اثبات کند.

وی گفت: در این مورد صحبتی ندارم اگر تخلفی صورت گرفته باشد در این مورد دلیلی برای ارائه ندارم.

رئیس شورای شهر تهران همچنین در خصوص تاخیر در اعلام نتایج اولیه انتخابات گفت: بین هیئت نظارت و وزارت کشور در خصوص نحوه شمارش آرا ، اختلافات وجود داشت که بنا به گفته مسئولان دلیل اصلی تاخیر همین اختلاف بوده است .

وی گفت: برای اینکه شائبه ای در انتخابات و اعلام نتایج پیش نیاید ، با اینکه حضور در محل شمارش آرا حق طبیعی ما بود ، از حضور در ستاد انتخابات خودداری کردیم.

سخنگوی شورای شهر تهران تصریح کرد: البته امکان دارد که دلیل تاخیر در اعلام نتایج اولیه تجمیع انتخابات باشد که برگزاری همزمان سه انتخاب سبب تاخیر در اعلام نتایج اولیه شد.

چمران در خصوص تغییر یا تثبیت مدیریت شهری در دوره سوم فعالیت شوراها گفت : در مورد شخص شهردار تاکید کرده ام که در جریان برگزاری انتخابات و قبل از اعلام نتایج ، هیچ تصمیم گیری نمی کنیم و این حق شورای آینده است که شهردار تهران را انتخاب کند و در این خصوص با پیش فرض نمی توانیم تصمیم بگیریم.

وی همچنین گفت : در خصوص ریاست بنده در دوره آیند نیز باید اعضای شورای شهر تصمیم بگیرند.

چمران یاد آور شد: اعضای منتخب شورای شهر می تواند در جلسات این نهاد به عنوان مستمع شرکت کنند تا با قوانین و مقررات شهر آشنا شوند.

وی در خصوص اینکه آیا بین نتایج اولیه اعلام شده و نتایج نمایندگان ائتلاف اصول گرایان در صندوق ها ، تفاوت وجود دارد گفت: هنوز نتیجه و ارزیابی در این خصوص نداریم.

چمران از پاسخ به این سئوال که با توجه به احتمال چند ترکیبی بودن شورای شهر تهران ، اصولگرایان برای به دست آوردن اکثریت با کدام حزب ائتلاف خواهند کرد ، خودداری کرد و گفت: شورای شهر بر اساس اکثریت فعالیت می کند.



جمعیت ابادگران جوان استان کرمان(چهارشنبه 85 آذر 29 ساعت 12:35 عصر )

دیدگاه‌های دیگران ()

 
 
نتایج نهایی انتخابات شورا ها بنا به اعلام ستاد انتخابات

نتایج نهایی انتخابات شورا ها بنا به اعلام ستاد انتخابات به شرح ذیل است از منتخبین شورای سوم 4نفر از لیست آبادگران جوان در تر کیب اصلی و دو نفر در ترکیب علی البدل هستنداز لیست رایحه خوش کسی به شورای کرمان راه نیافت منتخبین به شرح ذیل می باشند :1- مویدی ۳۶۳۶۶ رای ۲- مهاجری ۳۴۸۶۱ رای ۳- لری ۳۴۳۶۷ رای ۴-ایرانمنش ۳۱۶۶۸ رای ۵- سلاجقه ۲۹۱۹۳ رای ۶- صنعتی ۲۸۷۱۸ رای ۷- سیف الهی ۲۷۵۳۲ رای ۸- سام ۲۶۴۳۲ رای ۹- داوری ۲۴۳۱۳ (  اعضای اصلی) و شریعت - کاربخش - نامجو - مهدوی - باهنر (اعضای علی البدل )انتخاب شدند.

در همین حال خبر رسیده چند تن از نامزدان انتخابات به نتایج معترض بوده و گفته می شود خوشکیش و یوسف جعفری رسما به فرمانداری  و هئیت نظارت شکایت نموده اند.

از نکات جالب ارای کاندیداهای مختلف است مثلا ارای رحمانی در این دوره 3305 رای بوده است ناصر شجاعی با 10286 و مهندس خوشکیش با 15350 و جهانشاهی 9567و دکتر باقی زاده با 8606 رای و دکتر بدیعی با 19435 رای   و محمد فرخی از اعتماد ملی 4117 رای و پنجعلیزاده 12796 رای بوده اند.

عدم اقبال مردم از اعتماد ملی در کرمان از نکات جالب این انتخابات بوده است.

صرف هزینه های کلان انتخاباتی شامل میلیونها تومان اگهی در نشریات،کرایه ستاد های متعدد انتخاباتی و چاپ صد ها هزار پوستر نشان داد که مردم به گروههای شناسنامه دار و دارای برنامه رای می دهند نه به تبلیغات صرف.

فعلا شهرداری در حال پاک نمودن شهر از انبوه پوسترها می باشد.مردم حالا همه منتظر تغیرات اساسی در وضعیت شهر از جمله ترافیک زیباسازی و... می باشند.

 



جمعیت ابادگران جوان استان کرمان(سه شنبه 85 آذر 28 ساعت 11:13 صبح )

دیدگاه‌های دیگران ()

 
 
آمار رسمی اولیه منتخبین شورای شهر تهران و پیروزی ائتلاف اصولگرای
 

بااعلام مدیر کل انتخابات وزرات کشور، از مجموع 186 هزار و 166 رای شمارش شده در 624 صندوق افراد زیر تاکنون حائز اکثریت آرا شده اند:
1- مهدی چمران با 40456رای
2- مرتضی طلایی36497رای
3-هادی ساعی31156
4- رسول خادم 28464رای
5- عباس شیبانی 25677رای
6- علیرضا دبیر 23411رای
7- حمزه شکیب20943رای
8- معصومه ابتکار 18227رای
9- احمد مسجدجامعی 17207رای
10- محمد علی نجفی 16086رای
11- پروین احمدی نژاد 15176رای
12- خسرو دانشجو 12958رای
13- معصومه آباد 12656رای
14- حسن بیادی 12310 رای
15-حسن زیاری 12226رای
16- عبدالمقیم ناصحی 12018رای
17- حبیب کاشانی 11993 رای
18- الهه راستگو 11660رای
19- محمودخسروی وفا10991 رای
20- زهرا صدراعظم نوری 10950 رای
21-اسماعیل دوستی با 10063رای
براساس آمار اعلام شده می توان گفت : تاکنون 11 نامزد ائتلاف اصولگرایان، 7 اصلاح طلب ، 1 مستقل ، 2 نامزد حامیان دولت در جمع 21 نفر اول قرار دارند.



جمعیت ابادگران جوان استان کرمان(دوشنبه 85 آذر 27 ساعت 5:1 عصر )

دیدگاه‌های دیگران ()

 
 
مهندس مهدی چمران، عضو شاخص "ائتلاف بزرگ اصولگرایان " و سخنگوی آب
مهندس مهدی چمران، عضو شاخص "ائتلاف بزرگ اصولگرایان " و سخنگوی آبادگران جوان با انتشار نامه ای خطاب به مردم تهران، ضمن ابراز نگرانی از برخی "رفتارهای تبلیغاتی" به بیان دیدگاههای خود پیرامون انتخابات پرداخت.

متن کامل این نامه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف تهران
سلام علیکم

با عرض ارادت و احترام به شناخت و آگاهی خوب تمامی شهروندان عزیز، به ضرورت حوادث اخیر انتخاباتی خدمت همه شما ارادتمندانه عرضه می دارم این حقیر با تلاش و دلسوزی جمعی از همکاران خوب و با اعتماد شما مردم شریف توانستیم تحت عنوان "آبادگران ایران اسلامی" در شورای دوم شهر تهران ، خدماتی را به تمامی مردم تهران ارایه نماییم هر چند که اندک بود و شایسته شان مردم نیست که با عنایات خداوندی موجب رضایتمندی بسیاری از شهروندان تهران شد، بدان امید که موجب رضای الهی نیز باشد.

اما دغدغه امروزمان برخی رفتارهای نا متعارف انتخاباتی است، گروههایی بدون هماهنگی سعی می نمایند با ارایه لیست های مشابه و ائتلاف بزرگ اصولگرایان که با تلاش جمعی از معتمدین اصولگرا تهیه شده است این لیست را مخدوش نمایند.
 
Image 
 
متاسفانه هم اکنون فهرست های انتخاباتی توسط افراد و گروهها مشابه "ائتلاف بزرگ اصولگرایان" بویژه با تاکید روی سرلیست هایی نظیر جناب آقای دکتر شیبانی و این بنده حقیر و جناب آقای خادم موجب سردرگمی شهروندان خوب تهرانی شده است که مشتاقانه و آگاهانه این روزها از لیست این ائتلاف خرسند شده و به خوبی حمایت نمود اند لذا فهرست "ائتلاف بزرگ اصولگرایان" را فقط بدین شرح اعلام می داریم.
 
 1- دکتر عباس شیبانی 2- مهندس مهدی چمران 3- رسول خادم 4- مهند حسن بیادی5- حبیب کاشانی 6- خانم منظرخیر حبیب اللهی 7- محمود خسروی وفا 8- حجت الاسلام ناصحی 9- دکتر حمزه شکیب 10- مرتضی طلایی 11- دکتر بهمن ادیب زاده 12- دکتر محسن وفا مهر 13- خانم معصومه آباد 14- محسن سویزی 15- امیر علی امیری.
 
با عرض پوزش از تمامی عزیزان و علاقه مندان خدمت مردم عزیز تهران فهرست اسلامی این افراد که با مشورت جمعی از فرهیختگان و براساس کارشناسی و نیازهای شهر تهران گرد هم آمده اند برای انتخاب در شورای اسلامی شهر تهران معرفی می شوند.

از پروردگار سبحان، عظیم برای ملت بزرگ ایران اسلامی و همه شهروندان عزیز تهرانی سعادت و موفقیت و پیروزی مسالت می دارم.



جمعیت ابادگران جوان استان کرمان(شنبه 85 آذر 25 ساعت 12:0 عصر )

دیدگاه‌های دیگران ()

 
 
هتک حرمت رئیس جمهور، هتک حرمت ملت است

سخنگوی آبادگران جوان با انتقاد شدید از بی حرمتی به رئیس جمهور در دانشگاه امیر کبیر گفت: کسانی که طی هشت سال دم از جامعه مدنی می زدند امروز عکس دکتر احمدی نژاد، رئیس جمهور منتخب مردم را می سوزانند در حالی که با وجود اتفاقات بسیار در دولت اصلاحات حتی یک بار هم شاهد چنین بی حرمتی به جناب آقای خاتمی نبودیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آبادگران جوان مهندس حسن بیادی افزود: هتک حرمت رئیس جمهور، هتک حرمت ملت است و هیچ کس اجازه چنین اقدامی را ندارد.وی انتقاد و روحیه اعتراض را حق طبیعی آحاد جامعه بویژه دانشجویان دانست و گفت: دانشجویان فرزندان عزیز ملت هستند و برخورد مسئولان باید با آنان همراه با سعه صدر باشد اما تخریب و توهین در دانشگاه که مظهر علم و فرهنگ است به هیچ وجه شایسته نیست.

بیادی از احزاب و جریانات تندر و خواست از تحریک دانشجویان بپرهیزند و تاکید کرد: دانشگاه باشگاه احزاب نیست و نباید روح آزادیخواه عدالت جو و بی آلایش دانشجویان را بازیچه منافع گروهها کرد.بنابر این گزارش سخنگوی آبادگران جوان ضمن قدردانی از سعه صدر رئیس جمهور در برخورد با معترضان گفت: در سالهای گذشته مخالفان تجمعات دانشجویی با برخورد دستگاههای دولتی مواجه شده وپرونده های بسیاری در این خصوص تشکیل شده است اما امیدواریم همان گونه که رئیس جمهور تاکید کرد راضی نیستم حتی تذکری داده شود، دستگاههای مسوول نیز از پرونده سازی برای دانشجویان خودداری کنند، اگر چه پیگیری موضوع دانشجونماها و کشف سرنخ ها در خارج از دانشگاه به شفاف سازی کمک خواهد کرد.

بیادی اظهار امیدواری کرد در دولت نهم برای هیچ دانشجویی پرونده درست نشود



جمعیت ابادگران جوان استان کرمان(سه شنبه 85 آذر 21 ساعت 2:8 عصر )

دیدگاه‌های دیگران ()

 
 
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی: در انتخابات شوراها از «ائتلاف بزر
 جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی درخصوص سومین انتخابات شوراها بیانیه‌ای صادر و حمایت خود را از «ائتلاف بزرگ اصولگرایان» اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است: «یکی از جلوه‌های بالای مشارکت و تاثیر مردم در حاکمیت، انتخابات شوراهای شهر و روستاست. این شوراها می‌توانند گستره‌ی حاکمیت را از سطح کلی به جزء جزء جامعه و اقشار پایین جامعه تسری دهند. ایجاد شوراهای شهر و روستا از آرای مردم، یکی از شیوه‌های تحقق مردم‌سالاری است. در واقع ایجاد شوراهای شهر و روستا از آرای مردم یکی از شیوه‌های تحقق مردم‌سالاری و تبیین بیشتر جایگاه حقوقی و سیاسی آنها است و البته روند موثر شدن فعالیت آنها باعث تمرکززدایی مثبت و موافق با منافع واقعیت ملی و مشارکت سیاسی مردم در چارچوب گفتمان دینی، و حرکت به سوی مردم‌سالاری دینی می‌گردد.
نویسندگان این بیانیه در بند سوم آورده‌اند: «جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی همچنان بر این اعتقاد است که وحدت و همگرایی جهت ارایه‌ی لیستی واحد در جریان اصولگرا و استفاده از تمام ظرفیت این جریان اصیل جهت تداوم خدمت‌رسانی به مردم، از ضروریات است و البته تحقق عملی وحدت در وفاداری و التزام به خرد جمعی و پرهیز از تک‌روی نهفته است. با تلاش ارزنده‌ای که شورای معتمدین اصولگرایان انجام دادند، ضرورت دارد با همراهی و همدلی و هماهنگی همه‌ی طیف‌های جریان اصولگرا عملا پشتیبانی گردد. تلاش شورای معتمدین اصولگرایان که مبتنی بر خرد جمعی و توجه به تمامی ظرفیت‌های جریان اصولگرا بود، لیستی را به افکار عمومی ارایه کرد که متشکل از افرادی اصولگرا، با تجربه، کارآمد و توانمند است و این همان لیستی است که با عنایت خداوند امیدواریم در مردم اطمینان‌بخش و اعتمادآفرین بوده و اقبال مجدد مردم به جریان اصولگرایی را به نمایش بگذارد و مبادا برخی حرکت‌های نامناسب، تجربه‌ی تلخ دومین شوراها در جبهه‌ی دوم خرداد این بار در جریان اصولگرایی تکرار شود. باید از گذشته عبرت آموخت تا مسیر آینده را با اقتدار و صلابت طی کرد.»

در ادامه و در بند چهارم این بیانیه آمده است: «تلاش‌های بسیاری از سوی اشخاص موثر و برخی گروه‌های جریان اصولگرا جهت ایجاد وحدت و رسیدن به لیست واحد انجام شد؛ به طوری که شورای معتمدین از جریان اصولگرا تشکیل شد که از تمامی طیف‌های این جریان جهت حضور در این شورا و تلاش جهت رسیدن به انسجام دعوت شد که البته اکثریت و بخش اعظم این جریان، پذیرفتند که این شورا با طی فرایندی منطقی لیستی از افراد کارآمد، متخصص و پرتوان را برگزیدند.

این شورا در طی جلسات متعدد و بحث‌های گوناگون و در رایزنی‌های متعدد با طیف‌های مختلف جریان اصولگرا داشت. آن‌چه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در تعامل با این شورا به دست آورد آن بود که شورای ائتلاف بزرگ اصولگرایان در ابتدا یک سری ملاک‌هایی جهت انتخاب مصادیق را مشخص کردند که از جمله این بود که نامزدها از جبهه اصولگرایان باشند. متعهد و کارآمد باشند، مقبولیت و رای‌آوری داشته باشند، سهمیه‌خواهی از سوی گروه‌ها مطرح نشود، مبنای انتخاب نامزدها مقبولیت و رای‌آوری باشد، سهمیه‌خواهی از سوی گروه‌ها مطرح نشود، متعهد، مبنای انتخاب نامزدها شورای شهر فعلی باشد، جز نیروهای سیاسی و جناحی معروف تابلودار نباشند، متناسب با تخصص‌های مورد نیاز شورای شهر در نظر گرفته شوند و در نهایت روحیه‌ی کار جمعی و هماهنگی داشته باشند.


جمعیت ابادگران جوان استان کرمان(سه شنبه 85 آذر 21 ساعت 12:41 عصر )

دیدگاه‌های دیگران ()

 
 
بیوگرافی سردار آزاده محمد رضا حسنی سعدی

متولد : 1338 – متاهل دارای 3 فرزند


تحصیلات :
لیسلنس مدیریت دولتی

 


سوابق :
-        
در سال 1361 در عملیات بیت المقدس (آزادی خرمشهر با مسئولیت جانشینی گردان) پس از مجروحیت اسیر شدم. د رعملیاتهای پاکسازی کردستان 9 ماه و در عملیاتکرخه نور – بستان و بیت المقدس شرکت داشتم.
-        
بعد از 8 سال و 3 ماه و 20 روز با دعای خیر مردم و لطف خدا آزاد شدم. در مدت اسارت (3035 روز) بسیار فعال بودم.
-         45%
جانبازی دارم. دو نفر از برادرانم شهید شده اند.
-        
در لشکر 41 ثارالله و قرارگاه قدس مسئولیتهای معاونت تایید صلاحیت و معاونت نیروی انسانی را داشتم.
-        
سال 80 ایثارگر نمونه کل سپاه شناخته شده و لوح تقدیر و جایزه دریافت کردم.
-        
کتاب 3000 روز اسارت را نوشتم و با تیراژ 3300 جلد چاپ شده و در استان کتاب نمونه شناخته شد.
-        
کتاب 7 چشمه حاوی 7 داستان مستند از اسارت را نوشته و مجوز چاپ گرفتم که در آستانه چاپ است.
-        
سوابق تدریس در دانشگاه امام حسین (ع) کرمان و نوشتن مقالات متعدد از نشریات محلی را نیز دارم.
پس از بازنشستگی بعنوان مدیر عامل شرکت مفتول مس سرچشمه مشغولم.

 

 



جمعیت ابادگران جوان استان کرمان(سه شنبه 85 آذر 21 ساعت 9:29 صبح )

دیدگاه‌های دیگران ()

 
 
بیوگرافی آقای احمد بابایی

تحصیلات :
-        
متولد 1326 ماهان
-        
دیپلم ریاضی از دبیرستان امام خمینی (ره) خرداد 45
-        
لیسلنس ریاضی از دانشگاه اصفهان خرداد 49
-        
تدریس در دبیرستانها، دانشسراها و مراکز تربیت معلم بندرعباس از مهر 49 تا پایان سال 58

 


سوابق :


-        
شرکت موثر در شکل گیری تحصنها، اعتصابات، راهپیمائیهای مردم و فرهنگیان بندرعباس بر علیه رژیم ستم شاهی
-        
عضویت در هسته گزینش و هیات رسیدگی به تخلفات آموزش و پرورش استان هرمزگان
-        
رئیس هنرستان شهید رجائی بندرعباس از سال 59
-        
معاونت مالی و اداری اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان سالهای 60-61
-        
معاونت آموزشی و پرورشی اداره کل اموزش و پرورش استان کرمان از مهر 62
-        
ریاست آموزش و پرورش شهرستان کرمان دبیری دبیرستانهای نمونه و استعدادهای درخشان و هنرستانها و سایر دبیرستانهای شهر کرمان
-        
ریاست آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان
-        
در شهریور ماه 78 بافتخار بازنشستگی نائل شده
-        
رئیس کانون فرهنگیان استان کرمان
-        
رئیس دفتر نمایندگان شهرستانهای راور و کرمان
-        
رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سحاب فرهنگیان استان کرمان

 

 

 



جمعیت ابادگران جوان استان کرمان(سه شنبه 85 آذر 21 ساعت 9:27 صبح )

دیدگاه‌های دیگران ()

 
   1   2   3   4      >

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
آبادگران جوان از لیست جبهه متحد اصولگرایان حمایت می کند
[عناوین آرشیوشده]
 
Copyright © 2006-KhazoKhil.Com All Right Reserved