سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جمعیت ابادگران جوان استان کرمان

اوقات شرعی
حکمتی نیست جز به همراه عصمت . [امام علی علیه السلام]

:: ParsiBlog ::KhazoKhil ::

 
 
منوی اصلی

 RSS 
خانه
شناسنامه
پست الکترونیک
ورود به بخش مدیریت


بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 117843

 
 
درباره خودم
 
 
لوگوی وبلاگ
 
 
خبرنامه
 
 
طراح قالب

 طراح : پایون  

 
 
آرشیو

یاداشتهای گذشته
یاداشتهای گذشته 2
زمستان 1386
بهار 1386
زمستان 1385
پاییز 1385

 
 
لوگوی دوستان


 
 
وضعیت در یاهو

یــــاهـو  

 
 
میزبانی گرم و استقبال کم نظیرمردم از رییس جمهور و هیئت همراه ما
میزبانی گرم و استقبال کم نظیرمردم از رییس جمهور و هیئت همراه ما را مفتخر نمود که راحت تر مطالبات مردم را به رییس جمهور منتقل نماییم.

به گزارش ایسنا منطقه کویر،مهندس باهنر نائب رییس مجلس شورای اسلامی شب گذشته با تشکر از حضور گسترده مردم در مراسم استقبال از رییس جمهوربا اشاره به سفرهای استانی دولت از آن به عنوان ابتکاری جدید یاد نموده و گفت :شخص رییس جمهور با سفرهای دوره ای خود از نزدیک با مردم این منا طق اشنا می گردد .

باهنر با اشاره به این سفرها اعلام نمود: این سفرها مثل یک سکه با دو روست اول اینکه مسئولین بلند مرتبه با مردم در دورترین نقاط کشور آشنا شده که این یک حرکت سمبولیک بی نظیر است و این که دولت و رییس جمهور در هر استان به همه شهرستانها سر می زند کار بسیار ارزشمندی است و منافع ملی که همواره همسو با رضایتمندی مردم است را بخش فراوانی از ان را تامین می نماید.

نائب رییس مجلس در ادامه اظهار داشت:البته روی دوم این سکه این است که با ید در مجلس کمک نماییم که این وعده ها و مصوبه های استانی در حد اکثر ظرفیت عملیاتی شود زیرا اگر این وعده ها و افزایش مطالبات به نتیجه نرسد تاثیر منفی خواهد گذاشت و یا تاثیر مثبت و خوب این سفر ها را کاهش خواهد داد.

وی در ادامه دولت نهم را خدمتگزاری بدون ادعا اعلام نمود و گفت: همان طور که قبلا هم گفته ام این دولت برای خدمت رسانی به مردم حرص و ولع دارد و این سماجت در خدمت رسانی بخش عمده مشکلات را حل می نماید و البته دعای خیر مردم نیز مشکلات را اسان خواهد نمود.

وی همچنین استان کرمان را از استثنایی ترین استانهای کشور بر شمرد و گفت: بزرگترین استان کشور با داشتن ذخایر غنی معدنی و محصولات کشاورزی مستحق خدمات بسیار بیشتری می باشد.

مهندس باهنر با اشاره به ظرفیتهای بالای استان به مدیریت قوی مجموعه های استان نیز اشاره نمود و گفت:هواپیماهی ماهان که توسط جمعی از کرمانیها اداره می شود براحتی تا چند سال آینده از هواپیمایی هما جلو خواهد زد و یا کرمان خودرو که همه نشان از مدیریت عالی کرمانیهاست.

وی همچنین در مورد اقدامات دولت در سفر به کرمان گفت:مسئله انتقال آب از شمال غرب کشور به مناطق جنوبی که به تعبیر رییس جمهوری اقدام انقلابی می باشد از مهم ترین دست آوردهای این سفر خواهد بود و همچنین وعده تاسیس چندین پتروشیمی ویک پالایشگاه در استان از موارد مهم تصمیمات دولت در کرمان خواهد بود.


جمعیت ابادگران جوان استان کرمان(پنج شنبه 86 اردیبهشت 13 ساعت 1:4 عصر )

دیدگاه‌های دیگران ()

 

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
آبادگران جوان از لیست جبهه متحد اصولگرایان حمایت می کند
[عناوین آرشیوشده]
 
Copyright © 2006-KhazoKhil.Com All Right Reserved