سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جمعیت ابادگران جوان استان کرمان

اوقات شرعی
دل هنگام پری شکم، حکمت را بیرون می اندازد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

:: ParsiBlog ::KhazoKhil ::

 
 
منوی اصلی

 RSS 
خانه
شناسنامه
پست الکترونیک
ورود به بخش مدیریت


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 117838

 
 
درباره خودم
 
 
لوگوی وبلاگ
 
 
خبرنامه
 
 
طراح قالب

 طراح : پایون  

 
 
آرشیو

یاداشتهای گذشته
یاداشتهای گذشته 2
زمستان 1386
بهار 1386
زمستان 1385
پاییز 1385

 
 
لوگوی دوستان


 
 
وضعیت در یاهو

یــــاهـو  

 
 
با رییس جمهور در کرمان
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ،امام جمعه و فرماندار جیرفت با صدور اطلاعیه مشترک از مردم همیشه در صحنه این خطه دعوت کردند برای استقبال از رییس جمهور خود حضوری پرشور داشته باشند.

به گزارش ایسنا منطقه کویر،در این اطلاعیه آمده است: مردم این حضور مبارک را ارج نهاده و با تجمع مشتاقانه و استماع سخنرانی ریاست جمهوری، پشتیبانی مخلصانه خود از نظام مقدس اسلامی و حمایت عملی خود را از مواضع بر حق ریاست جمهوری اعلام دارند.

لازم به ذکر است رییس جمهوری و هیات دولت سفر بیست و هشتم استانی خود را به استان کرمان از روز گذشته به مدت چهار روز آغاز کرده است.

رییس‌جمهور در ادامه سفر به کرمان در بیست و هشتمین سفر استانی صبح امروز به عنوان اولین شهر وارد منوجان شد و با اشاره به نام اصلی این شهر (مینوجهان) گفت: نامگذاری این شهر به خاطر زیبایی‌های این شهر بوده است، اما این نامگذاری قطعا یکی دیگر از دلایلش مردم مومن و متعهد این شهر بوده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر محمود احمدی‌نژاد افزود: خدا را سپاس که مردم منوجان در خدمت منافع و پیشرفت ملت ایران است واگر کشاورزی، باغداری و دامداری می‌کنند همه برای مردم است.

رییس‌جمهور در ادامه گفت: در جهان امروز قدرت‌هایی و حکومت‌هایی هستند که از مسیر ارزش‌ها کنار رفته‌اند، و دنیا را برای خود و نه برای ملت و خدا می‌خواهند. آنها طوری حرکت می‌کنند که به ملت‌ها آسیب‌بزنند و کینه‌ورزی و دشمنی و جنگ و خرابی و تفرقه ایجاد کنند و مانع پیشرفت ملت‌ها شوند. در هر کجا که قدرت‌های خودخواه قدرت عمل بیابند عرصه را بر مردم تنگ می‌کنند و پیشرفت و تعالی مردم را به کام آنها تلخ می‌کنند.

احمدی‌نژاد افزود: مردم ایران مردمی طرفدار صلح و رفاه و عدالت برای همه‌ی بشریت هستند، اما اگر کسانی فکر می‌کنند که می‌توانند با بدخلقی و استناد به برخی سازمان‌ها که خودساخته‌اند مانع پیشرفت ملت ایران و به دست آوردن علوم و فناوری‌های پیشرفته توسط این ملت شوند اشتباه می‌کنند. آنها 28 سال است که در برابر ملت ایران ایستاده‌اند اما باید بدانند که هر چه بیشتر به این رفتار خود ادامه دهند بیشتر ضرر می‌کنند. من به آنها توصیه می‌کنم به عدالت و قانون و دوستی با ملت‌ها برگردند.

احمدی‌نژاد گفت: ملت ایران هیچ‌گاه اهل تجاوز به حقوق دیگران نبوده‌اند، اما ذره‌ای هم از حق خود عقب‌نشینی نمی‌کنند و کسی در این سرزمین اجازه ندارد ذره‌ای از این حقوق عقب‌نشینی کند.

رییس جمهور گفت: ملت ایران اهل گفت‌وگوست، گفت‌وگویی که بر مبنای قانون و عدالت‌پذیری باشد، اما اگر بخواهند با مقدمه‌چینی با ملت ایران برخورد کنند باید بدانند که این یک اشتباه دیگر است و پرونده‌ی آنها نزد ملت ایران سیاه‌تر خواهد شد.

رییس‌جمهور سهم مردم منوجان از تسهیلات ارزان قیمت را 50 میلیارد تومان اعلام کرد و به ایجاد شهرک جدید صنعتی و یک مجتمع کشاورزی و توجه به جاده‌های این شهر و بهداشت این شهر تاکید کرد و گفت: ما در دولت درباره‌ی بخشودگی جرایم دیرکرد وام‌های کشاورزی تصمیم خواهیم گرفت

جمعیت ابادگران جوان استان کرمان(پنج شنبه 86 اردیبهشت 13 ساعت 1:3 عصر )

دیدگاه‌های دیگران ()

 

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
آبادگران جوان از لیست جبهه متحد اصولگرایان حمایت می کند
[عناوین آرشیوشده]
 
Copyright © 2006-KhazoKhil.Com All Right Reserved