سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جمعیت ابادگران جوان استان کرمان

اوقات شرعی
خشم را با بردباری بازگرداندن نتیجه دانش است . [امام علی علیه السلام]

:: ParsiBlog ::KhazoKhil ::

 
 
منوی اصلی

 RSS 
خانه
شناسنامه
پست الکترونیک
ورود به بخش مدیریت


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 117831

 
 
درباره خودم
 
 
لوگوی وبلاگ
 
 
خبرنامه
 
 
طراح قالب

 طراح : پایون  

 
 
آرشیو

یاداشتهای گذشته
یاداشتهای گذشته 2
زمستان 1386
بهار 1386
زمستان 1385
پاییز 1385

 
 
لوگوی دوستان


 
 
وضعیت در یاهو

یــــاهـو  

 
 
مردم کرمان با استقبال خوب خود وفاداریشان را به خادمین خود اثبات
استاندار کرمان گفت : این اولین سفری است که تا کنون به صورت قطعی آنرا اعلام کرده ایم و فکر می کنیم استقبال مردم از این سفر ، استقبال خوبی خواهد بود .

عبدالمحمد رئوفی نژاد ، استاندار کرمان در حاشیه بازدید از اتاق خبر روابط عمومی استانداری کرمان که به مناسبت سفر ریاست جمهوری به استان کرمان در محل استانداری این استان تاسیس شده است در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا ) منطقه کویر گفت : ورود رئیس جمهوری اسلامی ایران به استان کرمان مصادف با سالگرد ورود مقام معظم رهبری به این استان است و ما این اتفاق را به فال نیک می گیریم .

وی افزود : قطعاً مردم استان کرمان با استقبال خوب خود وفاداریشان را به مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران و خادمین خودشان اثبات خواهند کرد .

استاندار کرمان در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که از وی پرسید با توجه به تاخیر سفر رئیس جمهور به کرمان فکر می کنید استقبال مردم از ایشان چگونه باشد ؟ گفت : تاخیری در کار نبوده است و قبلاً ما هیچ وقت سفر ایشان را قطعی اعلام نکرده بودیم .

وی تصریح کرد : این اولین سفری است که تا کنون به صورت قطعی آنرا اعلام نموده ایم و فکر می کنیم استقبال مردم از این سفر ، استقبال خوبی خواهد بود .

استاندار کرمان در پاسخ به سوال دیگر ایسنا مبنی بر اینکه رسانه ها چقدر می توانند کمک حال مسئولان اجرایی استان در این سفر باشند ؟ گفت : قطعاً رسانه ها در طول مدت سفر چهار روزه هیئت دولت به استان کرمان وظیفه سنگینی را به عهده دارند .

رئیس شورای اداری استان کرمان افزود : مردم باید از جزئیات سفر و تصمیماتی که در سفر هیئت دولت به استان کرمان اتخاذ می شود مطلع شوند و این اطلاع توسط رسانه ها باید انجام گیرد .

رئوفی نژاد در ادامه به ذکر برنامه های روز اول سفر دکتر احمدی نژاد به استان کرمان پرداخت و گفت : با ورود رئیس جمهور به کرمان (صبح چهار شنبه دوازدهم اردیبهشت ) مراسم استقبال عمومی از ایشان از محل میدان آزادی تا مصلی کرمان برگزار می شود .

استاندار گفت : دکتر احمدی نژاد در ساعت 12 همان ورز در مصلی بزرگ کرمان سخنرانی خواهد کرد .

رئوفی نژاد افزود : سفر به شهرستانهای سیرجان و بم نیز در همان عصر همان روز ( چهارشنبه ) انجام می شود .

وی گفت : مجموعه ورزشی امام علی سیرجان و پادگان تیپ یکم لشکر 41 ثارا... سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مکانهای سخنرانی دکتر احمدی نژاد در این دو شهرستان است .



جمعیت ابادگران جوان استان کرمان(سه شنبه 86 اردیبهشت 11 ساعت 4:40 عصر )

دیدگاه‌های دیگران ()

 

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
آبادگران جوان از لیست جبهه متحد اصولگرایان حمایت می کند
[عناوین آرشیوشده]
 
Copyright © 2006-KhazoKhil.Com All Right Reserved