سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جمعیت ابادگران جوان استان کرمان

اوقات شرعی
[ و شنید که مردى مى‏گوید « إنّا لِلَّهِ وَ إنّا إلَیْهِ راجِعُونَ » فرمود : ] گفته ما « ما از آن خداییم » اقرار ما است به بندگى و گفته ما که « به سوى او باز مى‏گردیم » اقرار است به تباهى و ناپایندگى . [نهج البلاغه]

:: ParsiBlog ::KhazoKhil ::

 
 
منوی اصلی

 RSS 
خانه
شناسنامه
پست الکترونیک
ورود به بخش مدیریت


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 117885

 
 
درباره خودم
 
 
لوگوی وبلاگ
 
 
خبرنامه
 
 
طراح قالب

 طراح : پایون  

 
 
آرشیو

یاداشتهای گذشته
یاداشتهای گذشته 2
زمستان 1386
بهار 1386
زمستان 1385
پاییز 1385

 
 
لوگوی دوستان


 
 
وضعیت در یاهو

یــــاهـو  

 
 
بازگشت آرامش به فضای سیاسی دستاورد پیروزی اصولگرایان بود
الیاس نادران :
بازگشت آرامش به فضای سیاسی دستاورد پیروزی اصولگرایان بود


عضو فراکسیون اکثریت مجلس گفت: احیا و بازگشت مجدد آرامش به فضای سیاسی و روحیه خدمت از جمله دستاورد های پیروزی اصولگرایان در چهار انتخابات گذشته بوده است.
الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در اولین نشست فعالان اصولگرا که جمعه شب با حضور تعدادی از چهره‌های سرشناس اصولگرا و اعضای شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، به ارائه تحلیلی از آخرین آرایش گروه‌های سیاسی و نیز وضعیت اصولگرایان در آستانه انتخابات مجلس هشتم پرداخت.
وی با یادآوری این نکته که فراهم شدن عرصه خدمت برای اصولگرایان، زاییده تدابیر آنان پس از قضایای دوم خرداد 76 بود، گفت:بحمدالله پس از پیروزی اصولگرایان در دومین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا،با چرخشی در فضای سیاسی و در اوج یأس اصولگرایان، عرصه خدمت برای نیروهای متعهد فراهم شد.
این عضو سرشناس جریان اصولگرا از جمله دلایل اصلی پیروزی قاطع اصولگرایان در انتخابات مجلس هفتم را ملموس شدن خدمات نیروهای متعهد به مردم و تفاوت آشکار گفتمان اصولگرایان با دیگر گفتمان‌ها دانست.
نادران روی کار آمدن اصولگرایان و نیروهای متعهد در شورای شهر و مجلس هفتم را احیا و بازگشت مجدد آرامش و روحیه خدمت و تداوم حرکت اصولگرایی به فضای سیاسی کشور دانست و افزود:اگرچه همه تلاش‌ها و تدابیر برای معرفی و حمایت از کاندیدای واحد در انتخابات ریاست جمهوری نهم در جریان اصولگرا به نتیجه نرسید اما تقدیر این بود که با پیروزی یکی از چهره‌های اصولگرا، خدمت به مردم برای اصولگرایان همچنان باقی و حلقه خدمات تکمیل شود.
نادران از به نتیجه نرسیدن تلاش اصولگرایان برای معرفی چهره واحد در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان سرآغاز تشدید فعالیت دوم خردادی‌ها برای تخریب جریان اصولگرا یاد کرد.
به گفته وی، دوم خردادی‌ها‌ هر جایی به ویژه در مجلس شورای اسلامی، از همه توان خود برای ایجاد اختلاف و شکاف بین دولت و مجلس استفاده می‌کنند که نمونه اخیر آن طرح تغییر ساعت رسمی بود که الحمدالله با تدبیر اصولگرایان، نتوانستند به هدف مورد نظر برسند.
نادران تصریح کرد: هدف دوم خردادی‌ها از این تلاش‌ها بازگشتن به عرصه‌هایی است که طی چند سال گذشته از دست داده‌اند.
نماینده مردم تهران از این که اصولگرایان در سومین دوره انتخابات شوراها و نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درس عبرت نگرفتند، ابراز تأسف کرد و گفت: البته یکی از دلایل این مسئله، فعالیت دوم خردادی‌ها برای ایجاد شکاف و اختلاف در جبهه اصولگرایان بود.
وی متذکر شد: اعتقادمان این است که همه ظرفیت‌های اصولگرایان باید در لایه‌های مختلف حضور داشته باشند؛ چرا که هر کدام از گروه‌های اصولگرا به تنهایی همه ظرفیت این جریان نیستند.
نادران با اشاره به انتخابات پیش رو، ضمن ابراز خوشبینی نسبت به همگرایی، وحدت و انسجام بیش از پیش اصولگرایان در انتخابات مجلس هشتم تصریح کرد: قطعاً گروه‌های اصولگرا از اتفاقاتی که از زمان انتخابات ریاست جمهوری به این طرف رخ داده است، به اندازه کافی متنبه هستند.
وی ابراز امیدواری کرد همه افرادی که در گروه‌های مختلف اصولگرایان در رأس قرار دارند، آسیب‌شناسی جدی‌ از رخدادهای انتخابات ریاست جمهوری تاکنون را بکنند و با اتخاذ تدابیر عالمانه، طمع‌های دوم خردادی‌ها را بخشکانند و آنان را ناامید کنند.
نادران خطاب به گروه‌های اصولگرا گفت: رقیب جدی جریان اصولگرا در آرایش سیاسی کشور، دوم خردادی‌ها به ویژه تجدید نظرطلبان هستند که تا چند سال پیش حتی بحث رفراندوم قانون اساسی را پیش می‌کشیدند.




جمعیت ابادگران جوان استان کرمان(سه شنبه 86 فروردین 28 ساعت 12:56 عصر )

دیدگاه‌های دیگران ()

 

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
آبادگران جوان از لیست جبهه متحد اصولگرایان حمایت می کند
[عناوین آرشیوشده]
 
Copyright © 2006-KhazoKhil.Com All Right Reserved