سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جمعیت ابادگران جوان استان کرمان

اوقات شرعی
بسا خویشاوندی که از بیگانه دورتر است، و بسا بیگانه ای که از خویشاوند، نزدیک تر است . [امام علی علیه السلام]

:: ParsiBlog ::KhazoKhil ::

 
 
منوی اصلی

 RSS 
خانه
شناسنامه
پست الکترونیک
ورود به بخش مدیریت


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 21
کل بازدیدها: 118015

 
 
درباره خودم
 
 
لوگوی وبلاگ
 
 
خبرنامه
 
 
طراح قالب

 طراح : پایون  

 
 
آرشیو

یاداشتهای گذشته
یاداشتهای گذشته 2
زمستان 1386
بهار 1386
زمستان 1385
پاییز 1385

 
 
لوگوی دوستان


 
 
وضعیت در یاهو

یــــاهـو  

 
 
افشاگری شبکه" ای بی سی" درمورد روابط محکم امریکا با عبدالمالک ری
افشاگری شبکه" ای بی سی" درمورد روابط محکم امریکا با عبدالمالک ریگی

شبکه خبری ای بی سی امریکا به نقل از منابع دولتی امریکا که نامی از انان نبرد گزارش داد، امریکا به طور مستقیم تامین مالی این گروه را بر عهده ندارد اما از سال 2005 روابط محکمی با عبد المالک ریگی رهبر این گروه داشته است .

 شبکه خبری ای بی سی امریکا، دیروز سه شنبه به نقل از منابع اطلاعاتی امریکایی و پاکستانی گزارش داد، امریکا به طور مخفیانه مشاور و مشوق یک گروه افراط گرای مسلح پاکستانی است که تاکنون چند عملیات مرگبار داخل خاک ایران اجرا کرده است .

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب به نقل از شبکه خبری ای بی سی، حملات این گروه مسلح در خاک ایران تاکنون منجر به کشته و دستگیری شماری از مردم، سربازان و مسئولان ایرانی شده است .

در این گزارش امده است، این گروه که از قبیله بلوچی است که حملات خود را از استان گاز خیز بلوچستان پاکستان به داخل مرزهای ایران انجام داده است .

استان بلوچستان در مرزهای مشترک با ایران قرار دارد.

دراین گزارش امده است، نیروهای اطلاعاتی امریکا به ارتباط و همکاری خود با این گروه مسلح اعتراف کرده اند اما این همکاری را محدود به تعقیب و ردیابی اعضای القاعده در خاک پاکستان اعلام کردند.

شبکه خبری ای بی سی یاداور شد، این گروه مسلح موسوم به جنداالله یک نوار ویدئویی پخش کرد که در ان تصاویر سرباران و مرزبانان ایرانی به نمایش درامد . این گروه پس از پخش این تصاویر اعلام کرد این افراد را دستگیر کرده است.

این شبکه خبری به نقل از منابع دولتی امریکا که نامی از انان نبرد گزارش داد، امریکا به طور مستقیم تامین مالی این گروه را بر عهده ندارد اما از سال 2005 روابط محکمی با عبد المالک ریگی رهبر این گروه داشته است .

شبکه ای بی سی تاکید کرد، عبد المالک ریگی اعلام کرده است چند ایرانی را شخصا اعدام کرده است .

شبکه ای بی سی می افزاید گروه جندالله مسئولیت حمله به گروهی از اعضای سپاه پاسداران ایران را در بهمن ماه گذشته در اتوبوسی در زاهدان که در آن 11 پاسدارکشته شدند ، بر عهده گرفته است .

بر پایه این گزارش تلویزیون جمهوری اسلامی ماه گذشته اعلام کرد چند تن از عوامل حمله به اتوبوس را دستگیر کرده است که اعتراف کرده اند از اعضای جندالله هستند و برای عملیات مخفیانه در مکانی پنهانی در پاکستان آموزش دیده اند .

ای بی سی به نقل از دولت پاکستان می افزاید موضوع عملیات پنهانی بر ضد ایران در گفت وگوهای ماه فوریه گذشته ن دیک چنی معاون رییس جمهوری آمریکا و پرویز مشرف رییس جمهور پاکستان مطرح شده است.

اما سخنگوی دفتر چنی هنوزبه پرسش ای بی سی در این مورد پاسخی نداده است .



جمعیت ابادگران جوان استان کرمان(چهارشنبه 86 فروردین 22 ساعت 11:41 صبح )

دیدگاه‌های دیگران ()

 

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
آبادگران جوان از لیست جبهه متحد اصولگرایان حمایت می کند
[عناوین آرشیوشده]
 
Copyright © 2006-KhazoKhil.Com All Right Reserved