سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جمعیت ابادگران جوان استان کرمان

اوقات شرعی
ناتوانى آفت است ، و شکیبایى شجاعت و ناخواستن دنیا ثروت و پرهیزگارى سپرى نگهدار و رضا نیکو همنشین و یار . [نهج البلاغه]

:: ParsiBlog ::KhazoKhil ::

 
 
منوی اصلی

 RSS 
خانه
شناسنامه
پست الکترونیک
ورود به بخش مدیریت


بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 117918

 
 
درباره خودم
 
 
لوگوی وبلاگ
 
 
خبرنامه
 
 
طراح قالب

 طراح : پایون  

 
 
آرشیو

یاداشتهای گذشته
یاداشتهای گذشته 2
زمستان 1386
بهار 1386
زمستان 1385
پاییز 1385

 
 
لوگوی دوستان


 
 
وضعیت در یاهو

یــــاهـو  

 
 
نیوزویک: بوش دروغگوترین فرد سال ۲۰۰۶
نیوزویک: بوش دروغگوترین فرد سال ۲۰۰۶

رئیس جمهوری آمریکا به علت دروغ‌هایی که در طی سال جاری میلادی در رسانه‌های عمومی بر زبان جاری کرد، عنوان دروغگوترین فرد سال 2006 را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجله «نیوزویک» آمریکا در شماره جدید خود به دروغ‌هایی که چهره‌های سرشناس جهان در سال 2006 میلادی گفته‌اند، پرداخته و از همین رو جورج بوش را به عنوان دروغگوترین فرد سال معرفی کرده است.

بر اساس این گزارش، بوش در طی سال جاری میلادی که فقط چند روزی از آن باقی مانده، دروغ‌های زیادی را در رسانه‌ها بر زبان جاری کرد که در زیر به تعدادی از این دروغ‌ها اشاره می‌شود:
دروغ اول: بوش در 25 اکتبر در یک مصاحبه مطبوعاتی و در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه «آیا ما در جنگ عراق پیروز شده‌ایم؟» پاسخ داده بود: «بله قطعا ما در جنگ عراق پیروز شده‌ایم» و این در حالی است که بوش در هفته گذشته بر این نکته اذعان داشت که در جنگ عراق شکست خورده است.

دروغ دوم: بوش پیش از آغاز انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا که هفتم نوامبر (16 آبان) برگزار شد، از دموکرات‌ها به عنوان «دشمن اصلی» یاد کرده و گفته بود: «دموکرات‌ها فکر می‌کنند بهترین راه محافظت از مردم آمریکا آن است که منتظر بمانیم تا تروریست‌ها مجددا به آمریکا حمله کنند، حال اگر می‌خواهید مجددا تروریست‌ها به آمریکا حمله کنند به دموکرات‌ها رای بدهید.» ولی پس از پیروزی دموکراتها تلاش می‌کند تا این گفته‌های خود را به گونه دیگری تعبیر کرده و خود را به مواضع آنها نزدیک کند.

دروغ سوم: بوش درست چند روز پس از آنکه حمایت کامل خود از دونالد رامسفلد، وزیر دفاع سابق آمریکا، را اعلام کرده و گفته بود که رامسفلد تا پایان دوره ریاست جمهوری بوش در پست خود باقی خواهد ماند، اقدام به برکناری رامسفلد و معرفی رابرت گیتس به عنوان وزیر دفاع جدید آمریکا کرد.

و دروغ آخر اینکه چندی پیش دولت آمریکا تعداد کشته شدگان عراقی را در جنگ فقط 50 هزار نفر اعلام کرد، اما تحقیقات دانشکده بلومبرگ جان هاپکینز نشان داد که در جنگ عراق 655 هزار شهروند عراقی جان خود را از دست داده‌اند.
بر اساس گزارش این دانشکده، روزانه فقط 100 عراقی در بغداد کشته می‌شوند.

بر همین اساس، صفت دروغگوی سال را نیز باید به ویژگی‌های متمایز بوش اضافه کرد.




جمعیت ابادگران جوان استان کرمان(چهارشنبه 85 دی 27 ساعت 11:21 صبح )

دیدگاه‌های دیگران ()

 

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
آبادگران جوان از لیست جبهه متحد اصولگرایان حمایت می کند
[عناوین آرشیوشده]
 
Copyright © 2006-KhazoKhil.Com All Right Reserved