سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جمعیت ابادگران جوان استان کرمان

اوقات شرعی
سه ویژگی در هر که باشد، ایمانش به کمال رسد : خرد، بردباری و دانش . [امام علی علیه السلام]

:: ParsiBlog ::KhazoKhil ::

 
 
منوی اصلی

 RSS 
خانه
شناسنامه
پست الکترونیک
ورود به بخش مدیریت


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 117931

 
 
درباره خودم
 
 
لوگوی وبلاگ
 
 
خبرنامه
 
 
طراح قالب

 طراح : پایون  

 
 
آرشیو

یاداشتهای گذشته
یاداشتهای گذشته 2
زمستان 1386
بهار 1386
زمستان 1385
پاییز 1385

 
 
لوگوی دوستان


 
 
وضعیت در یاهو

یــــاهـو  

 
 
نامزدها میثاق نامه آبادگران را امضا کردند
با تاکید بر حمایت از دولت

انتشارفهرست نهایی ائتلاف بزرگ اصولگرایان با ریاست چمران/ نامزدها میثاقنامه آبادگران را امضا کردند

فهرست نهایی اصولگرایان در تاریخ تعیین شده اعضای شورای معتمدین نهایی شد و گمانه زنی ها در این زمینه پایان یافت. به پایگاه اطلاع رسانی آبادگران جوان اسامی اعضاء لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان بدین شرح است :



1- عباس شیبانی
2- مهدی چمران
3- رسول خادم
4- مرتضی طلایی
5- عبدالمقیم ناصحی
6- منظر خیر حبیب اللهی
7- حمزه شکیب
8- محمود خسروی وفا
9- حسن بیادی
10- حبیب کاشانی
11- معصومه آباد
12- محسن سویزی
13- بهمن ادیب زاده
14- محسن وفا مهر
15- امیر علی امیری

نامزدهای ائتلاف بزرگ میثاقنامه آبادگران ایران اسلامی را امضا کردند

نشست ائتلاف بزرگ اصولگرایان برگزار ومیثاق نامه آبادگران ایران اسلامی به عنوان میثاق نامه این ائتلاف به امضای تمامی اعضا رسید.

متن میثاق نامه ائتلاف بزرگ اصولگرایان به این شرح است :

ما جمعی از یاران انقلاب اسلامی که در آستانه سومین انتخابات شورای اسلامی شهر تهران به هم پیوسته ایم و اهداف واحدی را تعقیب می نماییم با استعانت از خداوند منان و با توسل به عنایات حضرت حجه ابن الحسن (عج) و در پیشگاه قرآن کریم قسم یاد می کنیم که بر اساس اصول ذیل در قیامی فی سبیل الله همه توان خود را برای بر قراری عدالت اجتماعی در شهر تهران و پیشبرد هر چه سریعتر برنامه های اجتماعی اقتصادی عمرانی بهداشتی و سایر امور خدماتی و رفاهی و جلب همکاری مستقیم مردم شریف تهران مصروف داریم .

الف) قانون اساسی و خصوصا اصل مترقی ولایت فقیه به عنوان محکمترین سند وفاق ملی و ارزشمندترین میثاق ملت با اسلام و انقلاب را با همه وجود پاس داشته و همواره در ایجاد وحدت وهمدلی در بین تمامی دست اندرکاران و ساز و کار های اداره شهر کوشا باشیم .

ب) در راستای پاسداری از دستاورد های انقلاب اسلامی و گرامی داشت خون پاک شهیدان وصیانت از رشادتهای رزمندگان و جانبازان در رفاع مقدس از هیچ کوششی برای از بین بردن تبعیض و گسترش فرهنگ عدالت خواهی و ارزشهای متعالی فرو گذار نکنیم .

ج) با سپاس از حسن اعتماد مردم شریف تهران و به منظور حفظ امانت الهی و آراء ارزشمند آنها در راستای خدمت صادقانه و تلاش برای آبادانی و پیشرفت مادی و معنوی شهر تهران اجازه نخواهیم داد که غلبه مادی و سیاسی افراد گروهها و احزاب بر روند تصمیم گیری و اقدامات تخصصی و علمی اداره شهر تهران غلبه کند و در کلیه تصمیمات فردی و گروهی هیچ امری را بر منافع و مصالح مردم ترجیح نخواهیم داد هر نوع استفاده شخصی از این فرصت الهی خیانت به آرمانها و امانت مردم شریف تهران خواهد بود .

د) با اتکا به دو اصل اخلاقی صداقت در گفتار و سلامت در عمل متعهد می شویم که در جلسات خصوصی و عمومی همواره سخنی بگوییم و تصمیمی بگیریم که بتوانیم در انظار عمومی مردم فرهیخته تهران از آن دفاع کنیم .

ه) ضمن تلاش و وقف خویش در خدمت به مردم متعهد می شویم که روال منطقی تصمیم گیری جمعی و نظر اکثریت این جمع به هر تعداد راه یافته به شورای اسلامی شهر به جز موارد خلاف قانون و شرع و یا مخالف فرامین رهبری را مرعی دانسته و از آن دفاع نماییم .

این میثاق نامه به امضای تمامی اعضای ائتلاف رسیده است.

 چمران , رییس ائتلاف بزرگ/ ائتلاف بر حمایت از دولت تاکید کرد

تاکید ائتلاف بزرگ اصولگرایان بر تداوم مسیر خدمتگزاری و کارآمدترکردن مدیریت شهری اولین جلسه ائتلاف بزرگ اصولگرایان با ریاست مهندس چمران و تمامی اعضا لیست این ائتلاف در سومین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پیش از ظهر امروز برگزار گردید.

 در این جلسه در خصوص ایجاد ائتلاف بزرگ اصولگرایان و ضرورت های این مهم و اهمیت جایگاه شوراها وتاثیر آن درنمایاندن کارآمدی نظام اسلامی و خدمت به شهروندان تهرانی بحث و تبادل نظر شد.

مهندس چمران با بیان مختصری از دستاوردهای شورای دوم و خدمات انجام شده به تحولات اجتماعی سیاسی که این جمع ایجاد نموده اند ، اشاره نمود.

 درادامه جلسه همچنین نسبت به تداوم مسیر خدمتگزاری بی منت به شهروندان شریف تهرانی و کارآمدتر نمودن مدیریت شهری تاکید گردید.

تمامی اعضاء ائتلاف بزرگ اصولگرایان بر حمایت از دولت اصرار داشته و شرط هماهنگی بین تمامی قوا وهمکاری تمام دستگاه ها برای ارایه خدمات بهتر به ملت شریف را یک ضرورت غیر قابل انکار دانستند.

از دیگر محورهای جلسه امروز ائتلاف بزرگ اصولگرایان، تاکید بر حفظ مواضع اصولگرایانه و تبعیت ازمقام معظم رهبری واستفاده از رهنمودها و ارشادات ایشان بود که به عنوان اصل اساسی ائتلاف بر شمارده شد.

از جمله دیگر نکات مطرح شده در جلسه امروز تاکید بر رقابت صحیح و سالم و دوری از بداخلاقی های انتخاباتی، دعوت به همگرایی تمام متدینین و اصولگرایان برای رقابت با جریان دوم خرداد به عنوان تنها رقیب جبهه اصولگرایان بود.

در پایان جلسه میثاقنامه آبادگران ایران اسلامی و شوراهای دوم به عنوان میثاقنامه ائتلاف اصولگرایان به امضا تمامی اعضا رسید و طی نامه رسمی جناب مهندس چمران به عنوان رئیس ائتلاف به فرمانداری شهر تهران معرفی شدند.



جمعیت ابادگران جوان استان کرمان(چهارشنبه 85 آذر 15 ساعت 5:53 عصر )

دیدگاه‌های دیگران ()

 

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
آبادگران جوان از لیست جبهه متحد اصولگرایان حمایت می کند
[عناوین آرشیوشده]
 
Copyright © 2006-KhazoKhil.Com All Right Reserved